Apr 28, 2007


Girl Singing In The Wreckage 在残骸上歌唱的女孩

--- by Black Box Recorder



It's my primary instinct to protect the child

我最初的本能 像那个孩子一样

Girl singing in the wreckage

在残骸上歌唱的女孩



My dress is torn, my hair is wild

我的裙子已经撕破,我的头发已经零乱

Girl singing in the wreckage

在残骸上歌唱的女孩



My first car, my early boyfriends

我的第一辆车,我以前的男朋友们

Girl singing in the wreckage

在残骸上歌唱的女孩



Wet weekends, New Year’s Eve parties

潮湿的周末,新年前的聚会

Girl singing in the wreckage

在残骸上歌唱的女孩



Hour after hour, hour after hour

时间一点一点地过



My 18th birthday, i'll die of boredom

我的18岁生日,我将死于厌倦

Girl singing in the wreckagew

在残骸上歌唱的女孩



My private world is smashed right open

我个人私下的世界开始崩溃

Girl singing in the wreckagew

在残骸上歌唱的女孩



My 1st trip, my expectations

我的第一次旅行,我所有的期待

I had a dream that it would end like this

我梦想所有的一切将终止于此

No destiny, no destination

没有命运,没有目的

You hit the ground and then it stops

你走在路上,然后所有的都已终止



Hour after hour, hour after hour

时间一点一点地过



I miss my hometown, it's nothing special

我想念我的家乡,它没什么特别

Call my parents let them know I've arrived

告诉我的父母,我已到了



My primary instinct is to protect the child

我最初的本能,像一个孩子那样



Send the postcard from the airport.

在机场,我寄出一张明信片

No comments: